Korzystanie akronimów na piśmie Biznes bez Mylenie czytnika
Skróty są użytecznym sposobem zwięźle wyrazić koncepcję.
Technicznie rzecz biorąc, w Australii, akronimów, skrótów należą do skurczów, initialisms i symboli jako "formy skrócone. Mimo, że istnieją wyraźne różnice między formami w ich prezentacji i interpunkcji, do niniejszego artykułu, wszystkie będą nazywane akronimów.https://bamar-kamper.pl/
Akronimy są często specyficzne dla sektora przemysłowego lub organizacji. Terminy i pojęcia (reprezentowanym przez nich) są dobrze rozumiane i właściwie stosowane przez członków grupy, a także uprościć "in-house" komunikacji.
Jednak zamieszanie może powstać, gdy akronimy stosowane są poza grupą. Termin "TOC" dla naukowca oznacza coś zupełnie innego od tego, co pisarz raport rozumie, gdy używając terminu. Ile razy zdarzyło ci się skinął głową, gdy sprzedawca mądrze gada o używaniu komputera akronimów, że jesteś zaznajomiony z niejasno, adwokat Wrocław ale nie do końca pewien, co do znaczenia? Często łatwiej jest nod wzdłuż niż prosić o proste, wolne od żargonu wyjaśnienia, ponieważ nie chcemy pojawiać głupie lub niewykształconych.
Jesteśmy "obcymi".
Twórcy biznesu należy unikać wyłączeniem ich czytelników. Masz wiadomość i wezwanie do działania w celu komunikowania się z nimi, i trzeba to zrobić tak wyraźnie, jak to możliwe. Czytelnicy, którzy nie mogą zrozumieć, wiadomość nie będzie reagował na wezwanie do działania.
Więc czas, aby spojrzeć na niektóre z problemów związanych z używaniem skrótów w biznesie i piśmie technicznym i jak uniknąć them.Lack jasności co powstaje, gdy autorzy zakładają czytelnikom zrozumieć akronimy. Czytelnicy nie muszą znać specjalistycznych terminów i akronimy używasz na co dzień - do nich, to żargon. Więc musisz zdecydować, które muszą być wyjaśnione, aby pozwolić czytelnikom zdobyć podstawową wiedzę na temat tego, co pan mówi im terminy.
- autor artykułu